Hysteriskt roligt... eller ödet?

När jag var liten så äääääälskade jag mjukisdjur. Favoritleken var veterinär, och jag bäddade ner alla små mjukisdjur och gick mina ronder. Sen blev det alla olika varianter av husdjur. Men hund fick jag inte skaffa, så det kom först långt senare. Men min svaghet för mjukisdjur är en hemlig last som jag försöker hålla i styr genom att överösa mina syskonbarn med alla möjliga sötnosar. Ibland kan jag inte hålla mig, och jag får själv en liten sötnos med mig hem. FAST det inte var meningen och FAST det inte är så värst vuxet beteende... :-)

När jag för 13 år sedan skulle köpa doppresent till en väninnas lilla pojke, så kom jag hem med både det OCH vääääääärldens sötaste mjukishund. Den bara talade till mig från hyllan i leksaksaffären och skulle nödvändigt flytta hem till mig. Idag när jag plockade lite här hemma så sprang jag förbi lådan med "leksaker" till mina syskonbarn på besök... :-) GISSA vem som stack upp från denna låda...


Jag bröt ihop i ett hysteriskt skrattanfall... Jag har inte sett likheten innan. MEN HERREGUD!!! Vad är det för skruvad hjärna jag har egentligen...


Zoë var snabb med att vilja adoptera sin mini-me. hahahahahaaa!!!!

Kommentarer
Postat av: Monica Johansson

Vi hade också en valp från den kullen! Den var förvillande lik Bella! Måste också erkänna att jag är galet förtjust i mjukisdjur! Som tur är så är det flera i familjen som också gillar dem! Men lite mera hårdhänt! Det avhåller mig från att köpa dom!

2012-01-08 @ 15:20:06
URL: http://perro-bella.dinstudio.se
Postat av: Ulrika Calmeård

HiHi!

Gud så gulligt!

2012-01-09 @ 13:09:23
URL: http://calmigos.se
Postat av: Sanna

Ha, ha, ha!

Jag visste väl att vi hade något mer gemensamt än bara levande hundar. Peppar är inte så där snäll mot mina gosedjur däremot. Han brukar äta upp både ögon och nos på stackarna. Sen behöver de verkligen vård!

2012-01-09 @ 15:30:37
Postat av: Fotografen Malin Ward

Hahahaahahahahaa :-)!!! Där ser man, kram

2012-01-17 @ 19:36:47
URL: http://www.malinward.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0