Bästaste Bella!

Det var underbart att se Bella visas av Helene i ringen på Malmöutställningen igår. Som vi skrattade med henne. Hon må vara utvattnad i färgen, tovig i pälsen, ha en svans som avbarrad gran, svajig rygglinje och röra sig i två spår. Men stå blickstilla med stolthet, värdighet och en tass i varje hörn. DET kan hon. Det var som hon tänkte: JAG tänker minsann utnyttja varje sekund av mina fem minuter i strålljuset. SE PÅ MIG!!!
 
När jag kom hem så var jag bara tvungen att ladda upp följande film på youtube. Det var när Zoë var dryga året och Bella var på övernattning hos oss. Kan ni tänka er något mer kärleksfullt gosande sätt än det som Bella fostrade Zoë på??? Att jag nästan hade glömt vilken "förebild" Bella varit för Zoë. Bästaste Bella!!
 
 
Vid samma tillfälle hade de även vänskaplig dragkamp (kommer du ihåg Bellas älg Susanne?) eller bara softande framför fönstret.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Nej, jag minns inte älgen. Däremot vet jag att Bella inte kvalar in på topp tio-listan över de snyggaste hundarna, men ligger definitivt i topp på trevligaste hunden-listan.
Bellas husse hälsar att han uppskattar att du skrivit så ömsint om "bästa hunden". Tänk att både den snyggaste och den bästa bor just hos mig ;) hahahahaha. Puss på dig! Kläm ut Zeb nu :)

2013-03-24 @ 20:26:23
Postat av: Louise

Stort Grattis till den största händelsen av dem alla! Härligt att sonen nu äntligen hittat ut! Lycka till med den lille!/Louise o Co

2013-03-29 @ 21:41:11
URL: http://isaodicho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0